Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 8, 2010
Image Size
909 KB
Resolution
749×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
56,886 (1 today)
Favourites
201 (who?)
Comments
146
Downloads
224
×
Broken by JoPereira Broken by JoPereira
A better title would be "broken piece of shit" which failed me with just few months of use.

No engie, you can't fix it. No one can. It's broken, like my faith in reliable hardware.
Add a Comment:
 
:iconniels2029:
niels2029 Featured By Owner Sep 10, 2010
Jopereira mine died 3 times... 2x on seagate 1x on western digital..... my stable hard disk is now seagate "caviar green" this are the new drives that are released.. it nvr failed me in 1 year.... for now...
Reply
:iconjesterbrand:
Jesterbrand Featured By Owner Aug 6, 2010
WD is where it's at bro!

1tb too... I hope ya had backups... >(
Reply
:iconjapamala:
Japamala Featured By Owner Aug 4, 2010  Hobbyist General Artist
I've never had any luck with seagates.

Western Digital, on the other hand, survived through things that hard-drives were not meant to survive, like the entire computer falling from a height of 3 feet.
Reply
:iconroelu86:
roelu86 Featured By Owner Jul 17, 2010
I just got my Seagate 1TB replaced (free of charge) because my previous one crashed. That one actually looks exactly like mine - Barracuda 7200.12 :D.

But overall, Seagate still sucks :D
Reply
:icondev-pan:
Dev-pan Featured By Owner Jul 11, 2010
wahahaha go engi!
Reply
:icondev-pan:
Dev-pan Featured By Owner Jul 11, 2010
wahahaha, go blu engi, ur wrench is usless against the broken hardware! XD
Reply
:iconwarzon2:
warzon2 Featured By Owner Jul 1, 2010
YAY
Reply
:iconalteser23:
Alteser23 Featured By Owner Jul 1, 2010
If only she could fix it for you. Then my computer wouldn't be so crappy
Reply
:iconabazaba:
Abazaba Featured By Owner Jun 27, 2010
Am I the ONLY one who is of the opinion that Seagate is better than Western Digital. Over my computer lifetime. I have bought many a drive. All the seagate ones are working like a charm. Any time I have gotten a Western Digital drive it was crap. I have a 1.5tb drive and it works great. I plan on getting a second soon. As they drop in price I want to do a nice Raid 5 with a half dozen 1.5tb drives and be set for a while. So I don't know Hardware like Hard Drives are iffy. It is not about the company but WHERE it was made. Some HDs have defects, some manufacturers have more HDs with defects. Some manufacturers simply have ONE shitty factory that turns out crap and it is a roll of the dice if it will work.

Bottom line: Check your S.M.A.R.T. regularly and if it is important back it up weekly. If it is really important use off site back-ups. Mozy, and Carbonite, are good choices. Mozy gives you a free 2gb, to boot.
Reply
:iconcarsino:
Carsino Featured By Owner Jul 18, 2010
no you are not i had one WD blow up on me once!
Reply
Add a Comment: