Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 16, 2008
Image Size
204 KB
Resolution
1000×1009
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
55,662 (4 today)
Favourites
390 (who?)
Comments
50
Downloads
4,349
×
Impossible Love by JoPereira Impossible Love by JoPereira
Hi Engie, wanna Y?
Add a Comment:
 
:iconveltosm4ster:
VeltosM4ster Featured By Owner Sep 16, 2014  Student Artist
O.o wtf
Reply
:icontrickmaster141:
trickmaster141 Featured By Owner Sep 11, 2014
I don't get it.
Reply
:iconseelcudoom:
seelcudoom Featured By Owner Mar 9, 2012
is that a tiny pyro in blue engies holster
Reply
:iconbond674:
bond674 Featured By Owner Apr 19, 2013
yes, yes it is.
Reply
:iconlordxiii:
LordXIII Featured By Owner Mar 9, 2012
Cute
Reply
:iconmalbien:
malbien Featured By Owner Jan 5, 2012
Oh... Yes..
Reply
:iconchaos0987654321:
chaos0987654321 Featured By Owner Dec 16, 2011
extend this please lol
Reply
:iconhonest-optimist:
honest-optimist Featured By Owner Jul 15, 2011
(nosebleed) 0.0
Reply
:iconviking38:
viking38 Featured By Owner Jun 17, 2011
soooooo cute <3
Reply
:icongrayscalerain:
grayscalerain Featured By Owner Apr 8, 2011  Student Digital Artist
How cute. n.n I really like the look both engies pull off, stylistically. They represent their respective teams really well. n_n I notice that the blue engie is also right handed while the red is left handed.
Reply
:iconvolt229:
volt229 Featured By Owner Mar 26, 2011
Nothing is impossible.
Reply
:iconmetalspy:
MetalSpy Featured By Owner Mar 21, 2011
As unfortunate to her as it was, she said no.
I offered as a replacement.
YEAAAH.
Reply
:iconmtrix534:
mtrix534 Featured By Owner Feb 28, 2011
could...could you draw what happened next?
Reply
:iconorkronos:
Orkronos Featured By Owner Jan 29, 2011
Girls will be girls XD
Reply
:iconropun:
Ropun Featured By Owner Jan 5, 2011
Oh, hey, a mini-pyro!
Reply
:iconfury4justice:
Fury4Justice Featured By Owner Aug 19, 2010
... I don't get it. What does "wanna Y" mean?
Reply
:iconb3k:
B3K Featured By Owner Dec 27, 2010
Someone will tell you when you are older.
Reply
:iconfury4justice:
Fury4Justice Featured By Owner Jan 5, 2011
Haha... Very funny.

Seriously, though. I do know that it's a euphemistic reference to something sex/sexuality-related, but I cannot think of a sex position that resembles a "Y" shape. Or am I approaching this from the wrong angle?
Reply
:icondarkdan1100:
DarkDan1100 Featured By Owner Feb 10, 2011
It means scissor. (Correct me if I'm wrong but that's all i could think of.)
Reply
:iconfury4justice:
Fury4Justice Featured By Owner Feb 14, 2011
Okay, I checked Wikipedia's "sexual positions" article for "scissor", and ultimately it appears that "Y" stands in for "scissoring-style tribadism". IMO, that's wrong - it should be "double Y", since there are TWO "Y"s in the resulting "shape".
Reply
:icondarkdan1100:
DarkDan1100 Featured By Owner Feb 14, 2011
*shrugs* Who cares, at least now you get the joke.
Reply
:icongpsbassist:
gPsBassist Featured By Owner Jan 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
That's why B3K said "someone will tell you when you're older". If you don't get it, it's because you obviously didn't experience it (nor ever seen it... wow, that's kinda strange I must say). But if you want to know, use your imagination. Plus, there's a HUGE hint if you look at the pic.
Reply
:iconfury4justice:
Fury4Justice Featured By Owner Feb 14, 2011
I don't see the hint, but following on DarkDan1100's reply, it appears that "Y" stands in for "scissoring-style tribadism". IMO, it's wrong - it should be "double Y", since there are TWO "Y"s in the resulting "shape".
Reply
:iconexelcia:
Exelcia Featured By Owner Aug 4, 2010
juliet de montague <3 juliet de capulet

forbidden love! XD
Reply
:iconzeddoverkill:
zeddoverkill Featured By Owner Jul 19, 2010  Hobbyist General Artist
Too cute. xD
Reply
:iconyzkethrag:
yzkethrag Featured By Owner Jun 22, 2010  Hobbyist General Artist
And the toolbox magically levitates!
Reply
:iconboomski:
Boomski Featured By Owner Jul 13, 2010
Toolbox magically falling.
Reply
:iconikamiren:
ikamiren Featured By Owner Jun 9, 2010
So cute! Makes me smile. :D
Reply
:iconmalekit-gj:
Malekit-GJ Featured By Owner May 28, 2010
B-Engie: Neee~ you wanna... you know <3
R-Engie: *shock*

Natural reaction: *nosebleed*
Reply
:iconyzkethrag:
yzkethrag Featured By Owner May 23, 2010  Hobbyist General Artist
oh my, o///o
Reply
:iconmistasmegheneghan:
MistaSmegheneghan Featured By Owner Mar 27, 2010
R-Engie: "Oh my!" O,O
Reply
:iconmsgaccentbaby:
MSGaccentBABY Featured By Owner Mar 8, 2010
*nosebleed*
Reply
:icontsokei:
tsokei Featured By Owner Jan 21, 2010
Amazing- your art is so full of awesome...
Reply
:iconcrystal-secret:
Crystal-Secret Featured By Owner Jan 5, 2010  Hobbyist Digital Artist
Nothing is impossible with- sandwich.
Reply
:icongoldteddy:
Goldteddy Featured By Owner Jul 21, 2009
Im gonna Lay you Out!
*SHOCK*
what?
Reply
:iconqmattp:
qmattp Featured By Owner Jul 21, 2009
well while their sentries are all the work for them they could...ya know...
Reply
:iconpigeonkill:
PigeonKill Featured By Owner Jul 7, 2009
haha, cute
Reply
:iconjackaxewell:
JackAxeWell Featured By Owner Jul 3, 2009
:aww: Love at first sight
Reply
:iconboomstix:
boomstix Featured By Owner Jun 27, 2009
haahah she dropped her lunch box
Reply
:iconthedarkfiddler:
TheDarkFiddler Featured By Owner May 18, 2009
Why do people think that RED and BLU cannot be together? It is only skin colors!
Reply
:iconaintn0body:
aintn0body Featured By Owner Dec 6, 2008
Love CAN blossom, even on the battlefield... :P
Reply
:icongolden-sapfire:
Golden-Sapfire Featured By Owner Oct 17, 2008
Wow , cuteee ... freaking awesome ! :))
Reply
:iconaxes-mx:
Axes-Mx Featured By Owner Oct 6, 2008
hahaha... increibe el estilo.
Reply
:iconagent-of-hydra:
Agent-of-HYDRA Featured By Owner Sep 3, 2008
can love bloom... on the battlefield?
Reply
:icontantrix187:
Tantrix187 Featured By Owner Sep 6, 2008
Snake: It can
Reply
:iconmdfive:
MDFive Featured By Owner May 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Those two look very lovely. Nice job.
Reply
:iconalcione:
alcione Featured By Owner May 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
:).. me encanta la chica de azul
Reply
:iconcorsper117:
corsper117 Featured By Owner May 16, 2008
lol XD cute just to know didn't you make a black and white comic strip withthose two in jap?
Reply
:iconcf-productions:
CF-Productions Featured By Owner May 16, 2008   Interface Designer
Oh yeah, I saw something like that floaiting around. Just saw one page though.
Reply
:iconcorsper117:
corsper117 Featured By Owner May 17, 2008
was their more tf2-tans mate or no? I really wish to see the soldier^^
Reply
Add a Comment: